"Whatever happens I'll be by your side, forever"

Åh det är helt fucking underbart väder ute! Solen skiner!<3
Kom hem vid 4 idag, för att mamma var snäll och skjutsa hem mig och Fredrik!
 
Satte mig direkt och kollade klart på Pocahontas, lipade till den sista delen som vanligt.. Så sorgligt </3
Åt upp det lilla som fanns kvar i nutella burken också.. Hihi
 
Funderar på när jag ska ta och ge mig ut och rida nu också.. Egentligen så borde jag ha skitit i att kolla på filmen och stuckit ut och ridit direkt när jag kom hem så att jag hade varit klar vid 6, då vi ska äta.. MEEEEEN så blev det inte.
Jag får ta och plugga lite engelska och spela gitarr innan maten och sen blir det ridning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0