Kursprov - Check!

Hade ju matteprov idag, och det var inte riktigt så svårt som jag trodde faktiskt.
Gjorde 3 delar idag, och den första delen tyckte jag var svårast, för det var den delen som man skulle räkna på utan miniräknare..
Men annars gick det la helt okej, kommer nog bli godkänd iallafall!
 
Åkte sen efter skolan till torget, kollade runt lite och så med mamma och Jonna och sen åkte vi hemåt.
 
Och nu sitter jag i mitt rum och spelar lite gitarr osv.
Ska iväg på kurs sen ikväll, och direkt efter det så blir jag upphämtad av Jossan och då sticker vi direkt hem till henne! Ska sova över där ikväll också, så det kommer bli en mysig fredagskväll efter en jobbig vecka!
 
Men nu ---> Tillbaka till spelandet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0