9 Mars - Löööööördag

Tjo tjena!
 
Hade en jättemysig kväll igår med Jossan!
Hon hämtade upp mig efter gitarren, och så åkte vi till Koppers och käkade pizza! Sen åkte vi hem till henne och kollade på film och så. Såg American Psycho 2, The Last Exorcism och någon prinsess film så att vi skulle kunna somna..
 
Och idag så vaknade vi, käkade frukost och drog sen in till Sportlife och körde ett rejält benpass! Kommer kännas gott imorgon.. Typ..
Åkte iallafall hem till henne sen igen, duschade och käkade lunch och sen skjutsade hon hem mig eftersom att hon ändå skulle till stallet!
 
Och nu när jag har varit hemma i ungefär 2 timmar, så har jag städat osv. Och snart så kommer Fredrik hit och ska även sova här inatt! Ska kolla på Melodifestivalen ikväll också, höhö
 
Men nu måste jag kila! bai
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0