4 Mars - Jao hej

Tjo tjena!
 
Har haft en otroligt dålig uppdatering den senaste veckan, men jag har helt enkelt inte orkat eller hunnit blogga! Har haft så mycket att göra!
 
Under helgen så slöade jag hemma med familjen på fredagskvällen.
På lördagen så åkte jag iväg vid kvart i elva, in till Studio Wes, för att klippa mig! Toppade bara hårtopparna, så håret blev ungefär 5 cm kortare.. Inte mycket, men det svider </3
- Sen efter klippningen så hämtade Fredrik och hans familj upp mig för att sen direkt åka till Orust och äta lunch där med hans släkt! Riktigt trevligt, och väldigt god mat!
Sov sen över hos Fredrik lördag-söndag natt!
Och på söndagen så stannade jag lääänge hos Fredrik.. Ända till 5.. Men jag ville inte åka hem. Trivs med att vara med min pojk.
 
Och nu idag - Seg skoldag.. Haft matte i 3 timmar idag. Håller på att repetera osv inför kursprovet som är nu på fredag. *dör*
Men efter skolan så åkte jag till Sportlife! Körde först 40 minuter på bandet där jag mest joggade och sprang!
Men sen träffade jag Aurora där, och vi hade så mycket att prata om så vi tog och gick på bandet tillsammans, i hela 50 minuter.. Bara prata prata prata.. Höhö
 
Kom sen hem vid 7 tiden iallafall, käkade och sen låg bara och slöade i soffan framför tv:n!
Och nu snart, så ska jag ta och sova! Bara kolla på Greys Anatomy först.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0