31 Mars - Packa packa packa

Hejhej!
 
Har inte bloggat nu på ett tag, eller ah, sen igår.. Men ändå!
Sov hos Fredrik igårkväll till idag! Åkte hem vid 6 tiden, och har packat och spelat Sims 2 ända sen dess!
Imorgon bär det av till Fjätervålen nämligen, för att åka skidor! Ska vara där tills på lördag och sen åker vi hem igen!
 
Så just nu sitter jag och försöker föra över filmer från datorn till min externa hårddisk så att jag kan kolla på filmerna på min PC istället.. Måste ta med den eftersom att jag ska behöva plugga svenska, matte och fysik under tiden som jag är uppe i fjällen.. Usch..
 
Men, jag vet inte om jag kommer blogga något under veckan. Det beror på om jag kommer ha mottagning och tid! Men annars så ska jag nog försöka klämma in ett inlägg eller så!
 
Och nu har jag ingen mer information att dela med mig utav!
Hejdå och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0