30 Mars - Påskafton?

Känns verkligen inte som Påskafton idag.. Nejnejnej.. Fast vi gör typ ingenting på påsken. Finns typ inget att göra :$

Idag så vaknade jag iallafall väldigt tidigt, så jag stack ut å sprang! Sen efter att jag hade kommit hem igen så tog jag en dusch och åkte sen in till Std och handlade en del! Mamma å pappa tyckte att min garderob behövde fyllas på.. Kan nog hålla med dom lite..
Fick iallafall med mig en tröja, en t-shirt och ett linne som är perfekt till sommaren! Fick även med mig lite småsaker ifrån Kicks och underkläder ifrån Cubus! Så jag är nöjd!

Och snart ska jag ta och åka till Fredrik och sen sova där tills imorgon! Ska bli mysigt.

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0