20 Mars - Skola skola skola = Trötthet och slöa människor...

Hejhej gott folk
 
Är inte så jättebra på att uppdatera just nu. Har fullt upp, och är dessutom så fruktansvärt trött hela tiden.. Vet inte vad det är som är med mig. Imorse och igår morse så kändes det som att jag skulle svimma när jag klev upp ur sängen så trött som jag var.
Gick iallafall till skolan igår och idag, somnar nästan i skolan.. Ögonlocken glider verkligen igen..
Får försöka somna snabbare på kvällen. Har däremot sovmorgon imorgon! Så det är awesome! Och så har jag idrottslektion första lektionen som jag inte ska vara med på, och efter det så blir det spanska! Så dagen imorgon är rätt chill ändå!
 
Har även fått vårat tema om vad vi ska prata om i muntliga NP i svenska - Framtid. Tycker att det är ett rätt dumt ämne faktiskt.. Vi ska prata om det som inte har hänt än? Hur mycket finns det att säga om det som inte hänt än? Man kan säga vad man tror kommer hända, men det tar inte 5 minuter att berätta det.. Uss..
 
Snart lov iallafall, ska stå ut med några prov och läxförhör innan dess bara!
Engelska prov
Samhälls prov
Spanska läxförhör
Matte uppgifter
Fysik uppgifter
Kemi uppgifter
Kämpa på..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0