19.00

Tjo tjena
 
Idag så har det inte hänt något speciellt. Gick en stund på torget efter skolan, köpte mig ett par små örhängen och vandrade bara runt lite sådär. Träffade sen Eddie och vi gick till stationen tillsammans för att ta bussen hem.
 
Och ah.. Jag har suttit och pluggat engelska hela tiden sen jag kom hem. Har prov imorgon och jag vill verkligen få så bra som möjligt.. Fick A på senaste provet, och vill så gärna ha bra resultat den här gången också.
Bla bla bla..
 
För övrigt så rullar livet på. Har varit väldigt nere de senaste dagarna, som ni kanske har märkt. Men jag använder som sagt bloggen att skriva av mig på, och de som är intresserade får läsa, punkt -->  .
 
__________________________________________________________________
 
Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.
Bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu.
Jag skulle ge dig, allting du pekar på.
Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0