14 Mars - Fortfarande sjuk..

Jo ja, godmorgon
 
Skrev inget igår. Mådde inte alls bra och hade helt enkelt ingen ork att blogga eller vara inne på datorn överhuvudtaget.
 
Och idag så är det inge vidare med mig heller. Febern ligger på 39 grader och har gjort det sen igår. Fryser och svettas hela tiden, halsen är svullen och magen konstrar. Jag tycker typ synd om mig själv.. Missar så otroligt mycket i skolan + att det låter så otroligt att jag skulle bli frisk tills på lördag.. Ska iväg på After Dark konsert med Fredrik och hans familj, men det går ju inte om jag är sjuk.. 
ÅÅÅÅÅÅH
Sympati åhoj..!
 
Ska spendera dagen med att kolla på Greys Anatomy, ta en dusch och kanske lägga mig och sova en stund..
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0