12 Mars - Sjukling åhoj!

Japp, precis. Gick till skolan idag och var lite halvkrasslig och satans trött, men det är ju typ så alla mornar ser ut numera. Dock så gick jag till skolsyster under skolans gång då halsbrännan kom fram och ah, jag började känna mig hängig. Visade sig att jag hade feber, så det var bara att åka hem, enligt skolsystern.
 
Och här hemma har jag suttit sen klockan 1 idag, sovit, suttit vid datorn och inte gjort ett skit.. Egentligen så vet jag inte riktigt på vilket sätt som jag mår illa på, men jag har huvudvärk, typ sur i magen och allmänt trött, och feber såklart.
 
Men men. Tror att jag blir hemma ifrån skolan imorgon också.. Har dock ångest över det, eftersom att det är fysiklektion imorgon som jag verkligen inte får missa! Och så har vi svenska som jag inte heller får missa eftersom att vi ska börja förbereda oss inför nationella muntligt.. Usch å fy.
 
Sitter just nu och väntar på att mamma å pappa ska komma hem med glass.. Vill ha gräddkola glass.. åååh..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0