11 Mars - Måndag
Hejhej
 
Idag är det måndag, vilket är typ den värsta dagen på hela veckan.
Dock så slutar jag vid 14.20 idag för att min kemilärare är sjuk idag! Så det är ju alltid något bra. Dock så ska jag ta sena bussen hem eftersom att jag inte hinner med 14.23 bussen, men jag klagar inte! Ska vänta tillsammans med Fredrik, och då är det ingen fara!
 
Och just nu, så har jag ingenting att göra.. Har lunchrast, och min lektion börjar inte förrän om en timme.. Så jag sitter i biblioteket och väntar på att tiden ska gå.
 
Idag så är det låtsas-vår också.. Solen skiner jättefint ute och det blåser ingenting, men däremot så är det minusgrader så att hälften vore nog.. -14 grader när jag åkte hemifrån imorse..
 
Hejrå
Hej och hå så gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0