10 Mars - Mello!

Jo hej igen!
 
Fredrik åkte hem för lite mer än två timmar sen, hade en jättemysig hemmakväll med honom, mamma, Jonna å Måns igår framför melodifestivalen! Tyckte dom att fel låt vann.. Tittarna ville ju ändå att Yohio skulle gå vidare, och det tyckte jag med! Hans låt är riktigt bra! Och jag älskar det han sa innan han gick upp på scen för att sjunga! -"Ni vet vad jag står för och det är förändring. Jag tycker att fördomar är gammalmodigt. Jag tycker att alla ska få vara som dom vill." Åh, så fantastiskt moget och klokt sagt, och han är ju inte så gammal trots allt!
Iallafall, efter det så kollade jag och Fredrik på Bilar 2 och jag somnade på hans mage under filmens gång.. Höhö.
 
Och idag, så låg vi och kollade på Pocahontas och degade fram till han skulle åka hem vid 3 tiden!
 
Under resten av dagen så har jag hjälpt mamma lite ute i stallet och kollat igenom lite läxor inför veckan. Men just nu så ligger jag bara och degar, eftersom att det är stallmöte nere i stallet och när mamma och pappa kommer upp till huset igen så ska vi äta!
 
Men nu ska jag lägga mig och kolla på film eller nåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0