Ingen rubrik.

Jao, jag har väl inte så mycket att säga om idag. Vet inte heller vad jag ska skriva om annars..
 
Det har inte hänt så mycket idag, skulle egentligen åkt och tränat men det blev inte så.
Här är förresten några låtar som jag tränar till, extra peppande och energiska liksom!
A Day To Remember – All Signs Point to Lauderdale
A Day To Remember – My Life for Hire 
Everyday Sunday – Under Your Thumb 
Rise Against – Worth Dying For 
Norlie & KKV – Tröjan du hatar 
My Darkest Days – Move Your Body 
 
Men nu ska jag försöka hitta på något annat än att sitta vid datorn. Fixa saker inför imorgon och sen blir det ner och köra biolighten på axeln igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0