Fredag+Lördag

Fredag och lördag har varit helt grymma!
 
I fredags, så slutade jag sent. Åkte direkt hem till Fredrik efter skolan, käkade där och sen gick jag och Fredrik på bio och såg Django Unchained som en liten 10 månaders-dags-grej. hihi
Åkte sen hem till honom igen och sov över där.
 
Lördagen, så vaknade vi vid 11, käkade frukost, duschade och sen satt vi och spelade spel osv.
Senare på eftermidagen så käkade vi igen och sen åkte jag, Fredrik och hans bror Joakim till bowlinghallen för att möta upp hela goa gänget! Hade däremot inte förbokat några bowlingbanor, så det blev att vänta. Drog till Donken som tidsfördriv och hade det jättetrevlig där, och sedan även på bowlingbanan.
Pappa skjutsade sen hem mig, Fredrik och Joakim igen.
 
Och nu ska kolla på film, och sen sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0