9 Januari - Dagen

Hej hej hej, hemskt mycket hej
 
Har inte skrivit något idag hittils, har inte haft tid och sånt.
I skolan idag, så hade jag bara två lektioner. Visade sig att min svenska lärare inte var i skolan, så jag hade 4 timmars håltimma. Underbart..
Slutade iallafall vid 3, åkte sen till Sportlife och körde lite på bandet där. 
Pappa hämtade upp mig sen, och vi hämtade ut min och Jonnas nya telefoner på ICA!
 
Har sen mått lite dåligt sen jag kom hem, mamma tror att det är magsjukan som är här och spökar. Jag tror snarare att det är efter att jag tränade som det blev så. Får hoppas på att det går över.
 
Ska försöka installera min nya telefon nu! wihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0