7 Januari - Måndaaaaaag

Vaknade upp idag vid elva tiden. Jag och Julia låg och drog oss till 12 ungefär och sen gick vi ner och käkade lite. 
Hon drog sig hemåt vid 1 tiden och då stack jag in till Sportlife en stund. Körde ungefär en halvtimme idag, var inte pepp alls. Bara seg i benen och allt, så det blev 20 minuter på crosstrainern och lite lätt rygg och armar.
Gick även på torget en stund efter det, köpte ett par gråa mjukisbyxor får Team Sportia eftersom att ett annat par fick hänga med ut i stallet och aa.. Det är numera mina stall-mjukisar.
 
Åkte sen hem, och nu har jag suttit och pluggat matte och kemi i snart en timme!
Ska även plugga lite fysik och spela lite gitarr sen, och försöka gå och lägga mig tidigt! Skola imorgon.. NEGATIVT TILLSKOTT I VARDAGEN!
 
Nu har jag sagt mitt. Tack å hej!
 
Man ser så ovanligt tråkig och blek ut nu på vintern måste man erkänna.. Sommaren är mer än välkommen, enligt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0