30 Januari - Föreläsning + dagen

Så, nu kan jag blogga..
 
Idag så har det varit en helt okej dag. Hade föreläsning nästan hela dagen om Hållbar Utveckling och Kemi 2030. Det var väldigt intressant faktiskt, en massa prat om Grön kemi, grönt bränsle och sen i slutet så var det en liten labbshow där det var en kemist som visade vad kväve, syre och koldioxid såg ut i flytande och fast form, och hur de reagerar med varandra! Riktigt häftigt faktiskt!
 
Stack sen och tränade efter skolan. Körde i lite mer än en timme, men i ett ganska lugnt tempo. Känner att jag håller på att få benhinneinflammation, och det får verkligen inte hända.. Nejnejnej.
Så ah, jag körde 20 minuter på crosstrainern, 20 minuter trappmaskin och 30 minuter cykling.
 
Och nu så är jag hemma, och ska sätta mig med matten fram tills mamma och pappa kommer hem, för då serveras det maaaaaaaaaaat<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0