3 Januari - Fullt upp!

Idag så har jag verkligen haft fullt upp!
 
Fick sova till 10 idag, underbart! Började iallafall dagen med att gå ut och mocka i stallet! Direkt efter det så stack jag ut och sprang en kort runda, det märks att det var länge sen nu.. Har verkligen tappat allting.. Men men!
När jag kom hem efter det så hjälpte jag mamma att lunchfodra hästarna, och käkade sen själv lunch!
 
Efter lunchen så stack jag in till Stenungsund och gymmade med Julia en kortis. Tränade ben och en del mage. Och efter det så stack jag och Julia och käkade en räkmacka på Eat!
 
Kom sen hem vid 5 tiden, och satte mig sen framför tv:n för att jag var helt slut.. Kommer somna så gott ikväll!
 
Men innan jag somnar så ska jag käka middag med goa familjen som äntligen är samlad! Maria och hennes pojkvän är på besök tills imorgon, så vi ska äta gott ikväll och även ha lite julklapps utdelning!
 
Men nu ska jag ner och ta en frukt eller så.. Är hungrig som satan!
Baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0