24. Ett brev till din föräldrar.

Hej mamma och pappa.
 
Ni betyder allt ska ni veta. För ni ger mig allt som jag behöver.
Tack för att ni finns där för att bära upp mig när mitt självförtroende sviker, tack för att ni stöttar och för att ni alltid finns där. Tack för att jag får uppleva alla skratt tillsammans med er och tack för att just NI är mina föräldrar.
Ni är min trygghet, ni skänker mig den allra sannaste familjekärleken, ni får mig att skratta och le, det är alltid ni som får min dag att gå. Ni ger livet en anledning till att levas, för utan er så är jag ingen. Jag hade aldrig blivit jag utan er, jag hade aldrig varit såhär glad som jag är idag utan er.
Mina föräldrar, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0