22.25

Nu ska jag ta och sova!
Det är ju trots allt skola imorgon.. Jäkla skit..
 
Men jag tror att jag har en ganska så lugn vecka framför mig. Har bara ett engelska test på fredag som ska göras hittills!
 
Veckan har varit helt okej faktiskt. Lite stressigt, men jag har tränat och rört på mig jättemycket så jag är ändå rätt nöjd! Har sovit lite dåligt under nätterna dock, men det är nog på grund av stressen. Har även börjat äta lite bättre nu också, och mera frukost på vardagarna.
Helgen har varit jättebra! Lugn fredag, fullt ös hela lördagen, myst med pojkvännen och haft en lugn söndag där firande av mamma ingick!
 
Men nu väntar sängen! Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0