22. Vad gör dig unik och annorlunda mot alla andra?

Jadu, jag vet faktiskt inte. 
Jag kan ha väldigt svårt för att bli arg, visa känslor överhuvudtaget och det anser jag som väldigt negativt.
Jag skulle aldrig någonsin vilja utsätta en människa för mobbning, det är bland det hemskaste som finns och eftersom att jag själv har varit utsatt för det så vill jag inte att någon annan människa ska utsättas för det.
Jag tror gott om väldigt många människor, kan ha väldigt lätt för att se bort ifrån människor dåliga sidor oc ha väldigt lätt för att se de bra. 
Är godtrogen, vilket inte alltid är så jättebra heller. Men jag tror som sagt på det goda.
Sen vet jag inte, jag vill hjälpa människor och finnas där för dem. Det är något som värmer i hjärtat på en liksom, att veta att man är till hjälp.
 
Sen vet jag inte så mycket mer, fråga någon som vet? Haha!
 
You can make it through one more day, my friend. One more day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0