17. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?

Får göra det här dag-grejen mitt i natten, men ah, detta är för den 11 Januari så alla vet
 
En person som jag skulle vilja byta liv med, det är faktiskt min pojkvän Fredrik. Såklart så är det ju bland annat det att jag skulle gärna vilja veta hur det känns för honom när han ser mig osv osv. Men det är inte bara därför.
Jag skulle vilja känna hur det är att vara han. Att vara en 16 årig kille och hur han upplever och tar sig fram under dagen. Hur han bara kan gå sådär som han vill utan att bry sig om vad någon tycker, vill veta hur och vart han hittar sin starka vilja och sin envishet ifrån. Vill veta hur det känns att vara säker på det sättet som han är.
Sen liksom, hur kul hade det inte varit att få testa hur det är att stå upp och kissa? Höhö.
 
 
Men nu ska jag sova! Godnatters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0