10. Låtar som du lyssnar på när du är glad, arg, ledsen, uttråkad

Glad
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt 
Sebastian Ingrosso – Calling (Lose My Mind) - Radio Edit 
Phil Collins – Son Of Man 
Julianne Hough – Sister Christian / Just Like Paradise / Nothin' But A Good Time 
Stiftelsen – Vart jag än går 
 
Arg
Sum 41 – Screaming Bloody Murder 
Bullet For My Valentine – Bittersweet Memories 
Three Days Grace – I Hate Everything About You 
Paramore – Ignorance 
 
Ledsen 
Evanescence – Hello 
Eminem – Talkin’ 2 Myself 
Bryan Adams – Sound The Bugle - Soundtrack Version 
Stiftelsen – Rotlös 
Fm Static – Tonight 
 
Uttråkad 
När jag är uttråkad så brukar jag bara låta min Starred-lista eller min andra lista på Spotify rulla på!
Starred 
Allt och lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0