1 Januari - Glömska jag..

Jag har ju fullständigt glömt av att jag har en sån där nummer grej att göra.. Får ta och göra de tre jag har missat nu!
 
4. En dålig vana du har.
En dålig vana jag har är att bita på naglarna.. Har gjort det så otroligt länge nu och jag är så otroligt trött på att jag själv gör det. Jag behöver inte vara på något särskilt humör eller någon speciell känsla osv, utan jag gör det bara när jag kan - För att jag jag..
 
5. Ett foto på ett fint minne.
 
6. Min favorit idol och varför.
Oj, min favorit idol.. Jag tror inte direkt att jag har någon. Ser inte riktigt upp till någon på det viset, för jag vill köra mitt egna race och göra mina egna val.. Vill inte bli någon annan, utan vill skapa en helt egen person!
 
 
 
OCH nu säger jag godnatt, för jag ska ha stalldag imorgon och då måste jag sova!
Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0