Skiiiiit.

Ååååh... Har varit på så gott humör idag och så PANG. Allt bara sjönk.. Tappade humöret fullständigt nu för en stund sen.. Blev bara ledsen och allt ifrån ingenstans.. Ångesten och allt kom helt plötsligt bara..
Ååh, humörsvängningar..
 
Har suttit och pluggat engelska lite granna.. Har la gått sådär, skulle försöka plugga in 82 glosor. Men jag måste säga att jag orkar inte.. Har ändå muntligt läxförhör imorgon, så det gör ingenting..
 
Funderar på att ställa mig och platta mitt hår eller nåt. Det var så länge sen jag gjorde det, och just nu är håret sådär perfekt för att göra det också!
 
Och så måste jag spela gitarr också.. Massa massa gitarr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0