Jooorå

Sitter å pluggar fysik nu, och jag känner verkligen att jag inte fattar någonting..
Helt kasst, så jag hoppas verkligen på att jag kommer få godkänt på provet.. Kommer annars få världens deprission  typ..
 
Red Bobby förut iallafall. Han var lite stel till en början och gick och spände upp sig hela tiden. Men efter att ha ridit på volten en del och bråkat lite med honom i hörnena (som är så himla läskiga.. Hindrena kan ju äta honom liksom?!) så var han mjuk och len som smör! Han behöll formen väldigt fint under en lite längre tid. Galopperade sen några varv med honom och avslutade med serpentin övningar. Han är precis igång satt, så jag vill inte köra för hårt med honom. Särskilt när det inte är min häst!
Men han gick väldigt fint idag annars!
 
Men nu ska jag ner och se om det går något roligt på tv.
Ska plugga lite mer fysik imorgon. Har nämligen sovmorgon, och jag hade tänkt att utnyttja den till att plugga en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0