9 Februari - Fredag + Lördag

Glömde ju av att skriva något igår, och har inte riktigt hunnit eller orkar idag..
 
Igår iallafall, så slutade jag tidigare än vanligt! Min religionslärare var sjuk och mattelektionen flyttades fram, så jag slutade 2 timmar tidigare och hann med 2 bussen hem!
Och när jag väl kom hem så packade jag upp, packade om väskan, hoppade in lite snabbt i duschen och sen for jag till Fredrik och sov över där! Hade en mysig kväll igår med honom och hans familj sådär, innan dom åker till Sälen.
 
Idag så vaknade jag upp bredvid min bästa, käkade frukost lite sådär och gjorde oss lite iordning. Hjälpte honom att packa lite och så.
Sen så hämtade pappa upp mig vid 1 tiden, och så stack jag, han och mamma ner till Göteborg och köpte mat, efterrätt och även lite presenter till Jonna och Måns som fyller år idag! Stackarna, båda två är sjuka. Halsflussen är här och spökar, och jag själv börjar känna mig lite dålig.. Fast det är nog bara inbillning, har bara lite ont i huvudet och bubblandet i magen är som sagt säkert bara inbillning.
 
Men just nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Har liksom inget annat än läxorna att göra, och dom tycker jag kan vänta lite grann..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0