12 Februari - Tråkig dag, igen.

Min dag idag har varit ungefär lika intressant som igår.. Har suttit och kollat på film hela dagen och spelat spel på mobilen. Har även spelat lite gitarr idag också, men inte mycket..
 
Ska snart ta och lägga mig också, få dagen att gå.
 
Imorgon så ska jag hem till Julia och sova över där till torsdag!
Kommer få mig två rejäla promenader också, vilket ska bli väldigt gött!
 
_________________________________________________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=7qrRzNidzIc
The Script – No Words 
Amaranthe – The Nexus 
Christina Aguilera – Bound To You - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack
Justin Bieber – Nothing Like Us - Bonus Track 
 
Låtar som jag lyssnar på mycket för tillfället!
_________________________________________________________________________
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0