11 Februari - *Dagens dramatiska upplevelse*

Tjo
 
Har inte kunnat skiva något idag. Åkte in till Stenungsund imorse för att köpa en liten grej till Fredrik. Hade ingen aning om att mamma var hemma, så jag tog moppen in. Tyckte själv att jag mådde hyfsat bra när jag åkte iväg, men på hemvägen så började magen konstra. Tänkte själv att jag hinner nog hem så att jag kan lägga mig ner och ta det lugnt resten av dagen.. Och nog kom jag hem, men det var på håret. Ungefär 200 meter ifrån huset så började det flimra framför ögonen och ah, spykänslan stod mig upp i halsen.
 
Men jag hann iallafall fram till huset och kastade mig av moppen och tog av mig hjälmen och la mig ute i snön. Sen kom mamma ut och hjälpte mig in osv osv. *Dagens dramatiska upplevelse*
 
Fick sen bara gå in och lägga mig och sova, och det är precis vad jag har gjort hela dagen.
 
Och just nu så sitter jag och kollar på Animal Planet med Jonna. Vi har inget bättre för oss..
 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0