Träning, plugg, träning, plugg, plugg plugg.

Så! Nu har jag varit duktig idag!
Gymmade direkt efter skolan - Cross trainer i 20 minuter, tränade mage, armar och lite rygg och avslutade sen med att köra liten kort intervall övning på bandet i 15 minuter!
Gick sen till optikern vid 4, fick reda på att min syn på vänsta öga har försämrats och att mina nya linser kommer inom några veckor!
Tog sen bussen hem med min Fredrik!
 
När jag kom hem så satte jag mig med fysiken en kortis, käkade sen och satte mig sen igen med fysiken och gjorde nästan klart den! Efter det så stack jag ut i stallet för att rida Bobby en stund! 
Gjorde inget speciellt med honom idag, utan det var mycket träning på volten, några serpentiner och lite träning på att lyssna på skänkeln och tygeln, lösgörings övningar och sen bara få honom att springa av sig lite granna!
 
Och sen när jag kom in i huset igen vid 9 tiden så tog jag mig en dusch, och har sen stått och repeterat mitt tal som jag ska hålla imorgon! Fick inte göra det idag, utan jag ska göra mitt imorgon istället som sagt! Hade faktiskt en riktig tur med det, med tanke på att jag behövde repetera det några gånger.. Hehe..
 
Men nu ska jag gå igenom det några gånger till och sen blir det sängen!
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0