9 April - Dagen.....

Hej hopp
 
Kom hem ifrån skolan idag vid 5 tiden. Tog bussen hem med Rickard och tjötade en hel del och så, härligt att prata med honom ibland!
 
Iallafall, så satt jag och inte gjorde så mycket när jag kom hem, utan käkade nästan direkt och gick sen ut på en promenad med mamma och pappa i 45 minuter!
Och nu när jag kom hem igen och ska börja arbeta och repetera mitt tal, så är det ju självklart att jag har glömt svenska blocket i skolan där jag har skrivit ner allting.. Så jävla typiskt och så jävla klantigt.. Blir så trött på mig själv..
 
Så nu ska jag försöka göra ett bildspel på den lilla information jag har i huvudet.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0