7 April - Dagen!

Idag så har det hänt en hel del faktiskt!
 
Morgonen började med att göra iordning födelsedagsfrukost för pappa som fyller år!
Sen efter det så skulle mamma å pappa åka till torget och handla lite saker och då passade jag på att få skjuts till SIF gården med Julia och kolla på när Fredrik skulle spela match mot Trollhättan! Vinst för SIF med 4-0!!
Efter matchen så satt jag, Fredrik och Julia och snackade en kortis och sen åkte Julia hem!
Jag och Fredrik satt kvar en stund till och pratade väldigt mycket också, och sen var han också tvungen att åka hem och jag gick hem! Så sjukt härligt med en promenad i det fina vädret som har varit idag!
 
När jag kom hem sen iallafall, så hjälpte jag mamma med att göra middag och efter det så blev det tårta och presenter för pappa!
 
Och nu så ska jag ta och ställa klockan på kvart i sju imorgon eftersom att det är skola.. Usch.. Vill inte. Vill ha mera lov.. Och ah, sen ska jag sova!
 
Så jag säger godernatter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0