21.43

Så, nu har jag suttit och skrivit ner hela mitt tal i ett dokument och samtidigt försökt lära in det hyfsat bra!
Sen så har jag också plinkat lite på gitarren och sedan gjort några fysik uppgifter!
Det enda som saknades idag var träning.. Men jag är fortfarande förkyld, så jag får inte träna.. Men jag ska försöka ta mig ut på en promenad imorgon iallafall så att jag får röra lite på mig!
 
Ska iallafall börja ta och göra mig iordning nu för att gå och lägga mig. Var så sjukt trött imorse, och jag har ingen lust att vara så trött imorgon igen!
 
___________________________________________________
Loved you once, love you still
Always have, always will
____________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0