21.05

Walking down a crowded avenue
And there are strangers everywhere
But not a face of all the people that I see
Can thrill me like the way you do
_____________________________________________________
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra, har precis pluggat klart spanskan och har även pluggat lite samhäll. Gitarren har jag ingen riktig lust att plocka upp just nu och det är alldeles för tidigt att gå och lägga sig..
Åh, ilands problem..
 
_____________________________________________________________
 
Provade även på den där Celcius drycken som så många tjatar om hela tiden. Sockerfri och mycket vitaminer ska den innehålla. Jodå, men det är ju bra. Tycker dock inte att den var god.. Uss.. Smaken och eftersmaken är rätt äcklig måste jag säga.. Första gången jag köpte drickan så smakade det helt okej, men nu.. Blä.. 
Sötningsmedel är inte gott enligt mig.. Uss..
 
 
Jag har inget vettigt att skriva om som sitter och bedömer äckliga drycker... Fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0