21 April - Morgon morgon

Godmorgon på er!
 
Förlåt för att jag inte skrev något mer igår. Bloggappen på telefonen hängde typ upp sig, så jag kunde inte skriva något ifrån den och datorn hade jag inte tillgång till på hela dagen..
 
Var iallafall uppe i Uddevalla efter Sportlife, köpte presenter till mina kusiner och en övningskörnings skylt till mig!
Efter det så åkte vi hem, och då kom Rasmus en stund och vi bara satt och pratade av oss på altanen i solskenet! Riktigt härligt sådär! Så längesen som vi bara satt å pratade med varandra!
 
Efter det, så stack familjen till Harrys och käkade! Firade att pappa hade fått ett nytt jobb osv!
Och sen spenderades resten utav kvällen hemma framför tv:n!
Mys!
 
Och nu! Så ska jag å pappa åka till Sportlife!
Sen kanske jag bloggar när jag kommer hem!
Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0