18.54

Hej hej hej
 
Kom nyss hem efter att ha varit i Jönköping och haft släktmiddag! Vi var dock några stycken bara, men det var lite presentutdelning osv!
Kul att få träffa några igen!
 
Kunde dessutom inte uppdatera något mer under dagen, bloggappen på telefonen är fortfarande helt konstig.. Programmet stänger typ av sig automatiskt när jag försöker gå in på den.. Skit.
 
Nu ska jag iallafall ägna resten utav kvällen till att plugga samhäll och kanske lite matte! Har prov första lektionen imorgon nämligen.. Det suger..
 
Träningen imorse blev inte så jätte långvarande heller. Tränade i ca 50 minuter för att jag inte hann mera!
20 minuters springande på bandet som lite uppvärmning, eller vad man nu ska säga. 55 squats för att det ska bränna gott i lår och rumpa och sen lite magövningar och stretching! 
 
Men nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0