6 Månader, med världens underbaraste pojkvän.

Vi må ha gjort dumma saker båda två och vi må har varit rent ut sagt korkade emot varandra. Men vi har fortfarande stannat kvar hos varandra, på ett eller annat sätt. Vi har aldrig riktigt lämnat varandra helt.
Aldrig trodde jag att någon kunde vara så underbar som du, aldrig trodde jag att den ens fanns en sån människa som du. Du är Han, Han med stort H, den pojken som har en speciell betydelse.
Ett halvår har nu gått, sen jag fick börja kalla dig för min. 6 månader, 6 underbara månader.
Spelar ingen roll vad folk tycker, spelar ingen roll vad folk säger, älskar dig lika mycket endå, no matter what.
När du inte är hos mig så saknar jag dig, spelar ingen roll om vi nyss setts.. Jag saknar dig fortfarande.
Jag känner en sorts trygghet när jag är med dig, känner endå att jag betyder något. De gångerna då allt har känts piss och skit, så har du alltid funnits där och stått ut med mitt negativa humör och mina humörsvängningar. Jag kan göra allt med dig, berätta allt för dig, säga i princip vad jag vill, utan att känna mig osäker. Jag kan vara mig själv med dig och du respekterar mig som den jag är, och det är det viktigaste för mig. För mig, så är du en helt fantastisk människa. Även fast jag kan bli helt galen på dig ibland, så är du fortfarande fantastisk och helt jävla underbar.
 

Du gör mig så otroligt lycklig, älskling.
Jag älskar dig, Fredrik Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0