27 September

Tjeeena!
 
Dagen har varit som vanligt typ. Kämpar sig igenom varje skoldag, segt som attan..
Men idag så hade det flytit på rätt så bra, tills jag skulle åka hem. Vurpade med moppen precis vid järnvägen och drämde i knäet och huvudet. Ingen skada skedd däremot! Huvudvärk och blåmärken lite här och var.
Och jag har världens bästa pojkvän som kommer hem till mig och vill hålla mig sällskap hemma. Han är bäst!
Moppen är däremot pajjad. Växellådan rasslar och växlar inte som den ska, styret är helt snett och frambromsen är sönder. Det suger.. Men, tur i oturen iallafall! Det var moppen som tog stryk och inte jag, det är väl något jag får vara glad över..
 
Och imorgon så har jag dessutom sovmorgon, 1 lektion på Molekylverkstan och sen får jag åka hem igen.. Men jag har ingen moppe, så sovmorgonen är bara att skita i och att komma hem så tidigt som jag trodde är också bara att skita i..

Nu ska jag gå och lägga mig.. Behöver sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0