24 September - I skolaaan.

Sitter i skolan just nu, lektionen börjar om en halv timme och jag vet inte vad jag ska göra.. 
Ska nog ta fram kemiboken och läsa lite granna.. 
MEEEEN Skitsamma!
Efter skolan idag så ska jag dra till torget för att köpa in och kolla på lite grejer! Tog moppen idag, så jag har ingen buss att passa. Men fyfan vad kallt om fingrar och ben att åka moppe imorse! 
Min Fredrik sitter och väntar på mig tills jag har slutat också, så att han kan hänga med till torget. Världens bästa är han! <3
 
Sen när jag har kommit hem så blir det att sätta sig med matten och spanskan, som ska vara klart tills imorgon! Gitarrspelande blir det också, och sen så får jag se ifall jag hinner gå ut och gå eller springa!
 
Nu har jag inget mer att säga!
Hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0