20.12

If I had my way, I'd spend everyday right by your side
And if I could stop time, believe me tried for you and I
And each moment you're gone, is a moment too long in my life
So stay right here right now.
 

Känslan som uppstår när man är klar med matten.
AAAAAAH Happyfejs!
 
Ska ta och börja göra mig iordning för att gå och lägga mig, måste vara pigg imorgon eftersom att det fortfarande är skola.. MEN jag slutar tidigt för en gångs skull, så jag käkar i skolan och sen tar jag moppen hem direkt efter lunchen!
 
Och juste! En grej som jag blev jätteglad över idag! Vi tog klassfoto och ett sånt där ensam-porträtt, och min lärare tyckte att jag hade ett väldigt naturligt léende! Värmde i hjärtat sådär gott faktiskt!
Hehe
 
Men nu, så ska jag börja göra mig iordning för sängen, kanske blir att kolla på någon film eller så sen ifall jag har tid!
Meeen godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0