Längtar efter looooov.

Åh vad jag vill ha lov just nu! Slippa skolan för ett tag och bara få gosa ner sig i sängen och kolla på film med antingen en stor godispåse bredvid mig eller en hel skål med morötter och dipp.. Vill bara ligga och gotta mig..
 
Är snart klar med matten däremot, gör klart resten imorgon. Spanskan och engelskan har jag pluggat på nu i 1 timme och kan det hyffsat bra. Religionen ska jag börja ta tag i imorgon, och samhälls boken tar jag hem imorgon också.
 
Och jag har suttit och funderat på många gånger, varför kortar man inte ner sommarlovet och förlänger jullovet? För på sommaren är det ju inte direkt svårt att ta sig upp ur sängen. Det är varmt på mornarna och det är ljust dagligen. Men på vintern så vill man ju inte gå upp på mornarna, för det är så mörkt och kallt ute. Man vill inte gå ut ur huset utan man vill bara ligga kvar i sängen med alla täcken och kuddar och mysa.. 
 
Aja, det är snart höstlov iallafall. Och det är nog rätt fullbokat. Ska förhoppningsvis träffa Jevve och Helena, vara med Julia, träna en del och sen soooooooova..
 

 
Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark 
Phil Collins – Son Of Man 
Bryan Adams – Sound The Bugle - Soundtrack Version
Mina absoluta favoriter för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0