8 Oktober

HEEEEEEEEEEJ.
 
Har inte haft så mycket tid och blogglust nu det senaste. Var på rätt dåligt humör de sista dagarna av skolan förra veckan, men gud så rolig helg jag har haft!
- I fredags så åkte jag in till Göteborg och såg Taken 2 på Bergakungen med ett helt gäng! Hade jättekul! Och senare så åkte jag med Julia hem och sov hos henne!
- På lördagen så hämtade pappa mig vid halv ett tiden hos Julia, åkte hem, började städa, duscha och mata grannens katter! Sen kom Fredrik och han skulle sova hos mig! Kollade på film på kvällen och sen däckade vi båda två!
- På söndagen(igår) så var det stalldag hela dagen som Fredrik var med på! Så snäll är han, världens goaste :3 Han åkte sen hem på eftermiddagen och jag fortsatte med stalldagen!
 
Och idag, så har det varit lite utav min turdag kände jag! För idag så har jag fått reda på att:
1. Jag har sovmorgon och 1 lektion på fredag!
2. Två av mina lektioner imorgon är inställda, så jag slutar 2,5 timmar tidigare!
3. - En viss grej som jag inte tar upp här!
4. Fick ingen matteläxa idag!
5. OCH min systers fula scooter är påställd nu, så jag får köra runt på den tills min crossmoppe är lagad! Fast det var igår som jag fick reda på det :3
Och allmänt så är väl livet helt okej!
 
Men nu har jag inget mer att skriva om, angående mitt oerhört intressanta liv..!
Bai!
 
The power to be strong
And the wisdom to be wise
All these things will come to you in time.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0