28 Oktober - Helgen!

Haft en jättemysig helg!
I fredags så var jag på gitarrlektion, och efter det så köpte mamma och pappa hem pizza. Hade en mysig familjekväll framför tv:n!
Sen på lördagen så åkte jag in till Sportlife på förmiddagen med Julia. Var där i ungefär 1 timme, och sen så stack vi till Espresso House och käkade!
Kom sen hem vid halv 3, städade mitt rum osv och sen så kom Fredrik som sen sov över här!
 
Och idag, så vaknade jag och Fredrik vid halv 11 tiden, låg och pratade och myste fram till tolv och gick sen ner och käkade. Sen stack jag ut lite snabbt och lunchfodrade hästarna och fyllde höpåsar.
Sen in igen, fikade lite och sen så skulle Fredrik åka hem. Blev lite småjobbigt att säga hejdå, med tanke på att vi inte kommer ses på en vecka ungefär. Men med saknaden växer kärleken!
 
Efter att han hade åkt så sa mamma att jag kunde byta om och gå ner i ridhuset för att trava av Jessicas häst, och denna gången var det en riktig häst! Ingen liten ponny.. Uss...
Nämen det var riktigt kul faktiskt, mycket större och härligare trav!
 
Sen vid 6 tiden så käkade vi i familjen igen. Jättekul vid matbordet som alltid!
Och nu sitter jag och förbereder mig inför imorgon då jag, mamma, Jonna, Måns och Julia ska till Ullared!
Ska bli riktigt jävla awesome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0