26 Oktober - Rickard födelsedag + LOV!

IDAAAAAG så har det varit en asbra dag!
 
Firade Rickards födelsedag imorse! Tog moppen till fotbollsplan, med Fredrik, och träffade Elias, Julia, Terje och Andreas som bestämt!
Sen så gick vi hem till Rickard, gick in på hans rum och tände lampan och skrek grattis så att han vaknade! Slog honom sen i huvudet med en dildo så att han vaknade riktigt ordentligt! Dildon var dessutom en utav hans presenter! Annars så fick han ett 24-pack med cola! Och oss som kom och grattade honom såklart!
 
Slutade sen tidigt idag, vid halv 12! Solen skiner ute och det är lov nu! Så jävla underbart!
Ska även ut och rida idag, min lillasysters ponny.
Har inte ridit på lite mindre än ett år nu.. Red senast i november förra året, och det var på Walle då vi skulle spela in en film på hur han gick, för att sen skicka in det till Veterinären!
Så det lär bli rätt intressant idag!
 
Sen ikväll så blir det gitarrlektion! Kommer också bli kul!
Fick Fire med Bruce Springsteen i läxa förra gången, och jag känner faktiskt att jag kan den hyffsat bra eftersom att det var en ganska enkel låt och att jag inte har haft så mycket läxor de senaste veckorna!
 
UNDERBART!
 
Sebastian Ingrosso – Calling (Lose My Mind) - Radio Edit 
Owl City – Good Time 
Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack 
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
Mina Jag-Är-Glad-Låtar!
 
Godmorgon och grattis på födelsedagen Rickard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0