25 Oktober - Happyday!

TJEEEEENA
 
Mår faktiskt ovanligt bra idag! Är faktiskt riktigt glad!
Slutade tidigt idag, så kom hem vid 1 tiden. Käkade lite direkt, och sen så stack jag ut i stallet och hjälpte mamma lite grann!
Sen åkte vi in till Stenungsund och hämtade ut ett paket med lite kläder som mamma hade beställt ifrån H&M!
Hon hade även beställt 2 linnen, 1 sportbehå och en långärmad tröja som jag tydligen fick för att hon tyckte att jag behövde.. Hon är så snäll!
 
Sitter iallafall och lyssnar på musik och sjunger för full hals för mig själv! Helt underbart!
 
Imorgon blir det en asbra också! Min gode vän Rickard fyller år, så vi ska fira honom ordentligt under dagen!
Sen så slutar jag tidigt imorgon också, och så blir det gitarrlektion på kvällen, som jag faktiskt känner att jag kan!
Livet leker just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0