22 Oktober - Helgen + Trött på pluuuuugg...

Så nu är jag tillbaka igen!
 
Åkte till Fredrik i fredags som sagt, hade en mysig kväll med honom och hans familj! Sov även över hos honom och sen på morgonen åkte vi ner till hans mormor i Göteborg och firade hennes födelsedag.
Sen när vi kom hem igen till honom, så åkte jag hem till mig. Städade lite granna och pluggade lite, stack sen ut med mamma och tränade Superkillen i rishuset en stund och sen kom Jossan!
Hade en mysig filmkväll med henne hemma, och bara tjötade och kollade film!
 
Söndagen, när Jossan hade åkt hem så stack jag iväg med Julia och gymmade i 45 minuter ungefär. Stack sen och käkade och pratade en massa.
Åkte sen hem, pluggade matte och sen var det sovdags!
 
Idag, så har det varit en sådär bra dag.. Fick tillbaka mitt kemiprov och var inte alls nöjd, trodde jag skulle få lite högre än D med tanke på att jag hade suttit i flera timmar nästan 1 vecka innan provet. Fysik provet fick jag tillbaka också, vilket gick åt helvete, precis som det gjorde med hela andra klassen.. Så jag kan med glad ton säga att jag inte är ensam om att vara dum i huvudet!
 
Och nu, så sitter jag med min jävla spanska.. Har prov imorgon, och jag taggar inte det minsta inför't.. Har gått sådär på alla de andra proven hittills och jag är inte taggad för att få ett till...
Hjälper ju fan inte ens att man pluggar..
 
Aja, tillbaka till skiten!
 
En lite mysig bild som togs igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0