19 Oktober - Tidsfördriv!

Heeeej hopp
 
Ska snart åka till Fredrik, måste bara vänta på att mamma kommer hem så att inte småsyskonen river huset.
Kommer inte blogga något mer förräns imorgon eftermiddag typ!
 
Sååååå, heidå :3
 
Mayday Parade – Oh Well, Oh Well 
Mayday Parade – Stay 
 
Tänkte även besvara denna listan, som ett tidsfördriv!
 

1. Namn? - Liza Ernfors

2. Exakt ålder? - 16 år

3. Vart bor du? - Stenungsund, Ödsmål

4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, lillebror, lillasyster.

5. Husdjur? - 2 katter! Sen har vi 2 hästar som utomhusdjur

6. Färg på ditt hus? - Halvt gult, halvt vitt. Hann inte måla klart huset i sommras!

7. När är du född? - 28 augusti 1996

8. Klass? - 1an på gymnasiet.

9. Vilket år tar du studenten? - Förhoppningsvis 2015, tror jag?

10. Något jobb? - Ingen fast anställning, annars så sommarjobbar jag bara.

11. När gick du upp i morse? - 07.08

12. När ska du sova ikväll? - Vet inte.

13. Duschat idag? - Yep!

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Ja :3

16. Vad har du ätit idag? - frukost, lunch och liten middag!

17. Dagens klädsel? - Jeans, linne och skjorta

18. Dagens smink? - Mascara

19. Dagens sötnos? - En liten tjej på min lillebrors skola som sa att vårt stall var det bästa av alla :')

20. Dagens roligaste? - Åh, jag har ingen aning, Rickard tror jag!

21. Har du många vänner? - Vet inte riktigt

22. Hur många har du kysst? - Vet inte

23. Hur många har varit otrogna med dig? - Vet inte riktigt, 1 skullej jag tro

24. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma tror jag

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Fredrik - "Bra :D<3<3"

FAVORIT:

26. Film? - Gladiator, Taken och The Notebook.

27. Låt? - Oj, så många.. Kan inte välja!

28. Mat? - ALLT MAT <3

29. Dryck? - Coca Cola, eller någon energidricka tror jag

30. Färg? - Mörkblå

31. Stad? - Göteborg, min hemstad. <3

32. Land? -Kroatien

33. Ämne i skolan? - Idrott



SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - Mamma, undrar när hon ska komma hem...

35. Gången du spydde? -  Oj, minns inte

36. Gången du grät? - Tror det var någon gång i veckan

37. Pizzan du åt? - Cappriciosa

38. Gången du var i Göteborg? - 2 veckor sen

39. Gången du var i Stockholm? - 2 veckor innan skolan började!

40. Gången du var full? - Aldrig varit full.

41. Gången du var hög? - Aldrig varit hög, är alltid låg..  :3

42. Personen som såg dig gråta? - Mamma, eller Fredrik..

ANTAL:

43. Personer du älskar? -  Vet inte, många!

44. Personer du hatar? - Hata är ett stark ord, skulle hellre vilja säga att jag ogillar vissa personer.

45. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Inte hånglat, bara puss :3

46. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske?

47. Gånger du ätit kött? - Jo men för jag räknar varje gång jag äter kött!

48. Gånger du haft minnesluckor? - Vet inte, någon gång kanske.

49. Gånger du varit hög? - Never

50. Gånger ditt hjärta brustit? - Det har aldrig brustit på rikigt, isåfall hade jag inte stått här idag :)

 

VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Fredriks släkt. Och Jossan på kvällen sen!

70. Sjöng du senast för? - Mig själv

71. Hade du senast en msn konversation med? - Har ingen aning! Var så länge sen jag använde msn!

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Anthony ;3

73. Förtjänar att dö? - Våldtäktsmän.

 

VAD:

74. Gör dig glad? - Min familj, mina vänner och min kärlek.

75. Gör dig ledsen? - Oj, skolan just nu..

76. Vad vill du helst göra nu? Åka till Fredrik!

77. Vill du ha nu? - En lagad moped...

78. Önskar du dig i julklapp? - Ingen aning..

79. Längtar du till? - Sommaren!!!!!!!

80. Ångrar du i ditt liv? - En hel del. Ångrar t.ex att jag inte stod på mig när jag var lite yngre än vad jag är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0