15.42

Sitter i skolan just nu och väntar på att Julia ska sluta så att vi kan ta halv fem bussen hem.
Hatar att inte bussarna går oftare och hit ända fram till Nösnäs på eftermiddagarna.. Usch!

Har iallafall fått reda på att mitt batteri på datorn är sönder. Så jag måste ha laddare i varje gång som jag ska använda datorn!
 
Blir att plugga engelska och spanska när jag kommer hem, och fysik... Fyfan.
Tror inte att jag hinner ut och springa eller nåt idag, och det är lite synd.
 
Är så förbannat hungrig också.. VILL HA MAT!
 
Annars har det varit en helt okej dag. Kallt ute, men solen skiner och bara det gör en på gott humör iallafall!
 
Kanske skriver något när jag kommer hem, beror på om jag har tid eller inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0