15 Oktober - Lever på!

Hejhejhej, tja tjo tjena!
 
Helgen har varit helt underbar!
Efter skolan i fredags, så stack jag och Fredrik till torget, käpte chai latte och varm choklad och satte oss på bryggan och pratade å myste!
Sen gitarrlektion på kvällen!
Lördagen var riktigt lyckad tycker jag! Var hemma hos Julia på en taco-kväll, med Fredrik, Rickard, Andreas, Elias, Janna och Terje! Hade verkligen jättemysigt, med gitarrspelande, god mat, massa spelande osv!
Alla åkte sen hem vid halv 1 tiden ungefär, helt slut.. Men den kvällen sov också Fredrik hos mig!
Söndagen, det var bara en riktig slödag.. Hade ingen ork överhuvudtaget.
 
Och så nu idag, fysikprovet gick åt helvete, så jag ska fira med en bulle eller gå och köpa mig någonting ifall jag får ens blir godkänd..
 
Annars så är allt lugnt! Glömde matteboken i skolan, så kan inte göra någon matte och religionen tills imorgon är helt okej just nu, funderade egentligen på att sticka ut och springa, men är inte pepp alls.. Och det är lite synd. Meeen aja!
Nu har jag inget mer att säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0