Seg uppdatering + Skoldatorn tillbaka!

Hejhejhej
 
Känner att det går rätt dåligt med att uppdatera just nu.. Har iallafall inte hunnit göra det nu det senaste!
I helgen så har jag hunnit med gitarrkursen, varit med Jevve lördag-söndag, varit med Fredrik söndag-måndag och på måndagen så åkte jag och Julia in till Göteborg och shoppade lite, höhö. Hade ju studiedag!
 
Kom sen hem på kvällen och satte mig och pluggade fysik, matte, kemi och spanska!
 
 
Nu idag, så har det varit en seg dag. Har bara velat gå hem och lägga mig och sova.. Vaknade upp på fel sida liksom..
Men så är det ibland! Kom hem för ungefär en halvtimme sen iallafall, ska snart sätta mig med religionen som ska vara inlämnad idag! Fick dessutom tillbaka min skoldator idag som har varit inne på lagning! Batteriet är numera helt --> Underbart!
 
Denna jävla vintern gör en så fruktansvärt deprimerad.. Mörkt och kallt, just nu är det också blött ute men det lär väl snart bli snö och då blir det ännu kallare.. Vill gå i ide, sova i genom hela vintern.
 
Hittade en massa gamla bilder på mig från den tiden som jag var brunhårig! Våren 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0